Як правильно вибрати магазин для продажу випічки, солодощів та іншого?

магазин для продажу випічки, солодощів та іншого

магазин для продажу випічки, солодощів та іншогоВсі ми любимо їсти різноманітну смачну їжу. Хтось більше любить випічку, а хтось кашу, дехто полюбляє солодощі у різному вигляді: халву, цукерки, желе, торти. Дехто любить готувати, а отже в когось є плани реалізувати власний бізнес із продажу такого продукту, який є досить витребуваний в наш час. Хоча рівень технологій постійно зростає і ми повільно, але впевнено переходимо до шостого технологічного укладу, люди не перестають споживати смачну їжу. А отже і попит буде тільки зростати.

Із зростанням населення на планеті Землі, зростає потреба в кількості якісної їжі. Тому відкрити власну пекарню або магазин по продажу випічки, буде дуже прибутковим бізнесом. Головне все правильно організувати. Тому ми вирішили підготувати ось таку статтю, де опишемо, що потрібно враховувати при виборі нежитлового комерційного приміщення для ведення такого бізнесу.

Важливо! Експертна оцінка нерухомості допоможе Вам підібрати оптимальне майно для оренди чи продажу, що відповідатиме Вашому гаманцю. Не заощаджуйте на цій послузі кошти, адже вона потрібна буде Вам для укладення таких договорів із фізичними і юридичними особами.

Правильне місцерозташування магазину – головний фактор успішного бізнесу

На що потрібно звернути увагу при виборі магазину? Найважливіше, а це 99% успішного бізнесу, це його місце розташування.

Під місцем розташування нежилого приміщення чи будівлі, в нашому випадку торгової нерухомості, ми маємо на увазі наступне:

  • Наближеність до центру. Чим ближче до центру розташований магазин, тим більше він буде приносити прибутку. Не орієнтуйтесь на околицю міста. Якщо У Вас в планах стати кращим магазином чи пекарнею, що продає найкращу випічку, то приміщення слід вибрати в центрі населеного пункту.
  • Щільність пішохідного потоку. Тільки насичені вулиці і місця із скупченнями людей. Чим більше людей буде проходити біля вашої пекарні чи закладу харчування, тим більше буде потенційних клієнтів. Якщо Ви розташуєте свій бізнес в тихому, а ще гірше бідному місці, то 100% ви станете банкрутом.
  • Додаткові переваги. Важливо щоб були додаткові переваги. Якщо у Вас є приміщення під склад, то має бути зручний під’їзд. Ну і так далі. Незалежна оцінка майна завжди враховує ці фактори.
  • Інженерні комунікації. Обов’язково має бути підведена вода, опалення, електроенергія. В приміщення має бути вентиляція та інше, без чого ведення такого бізнесу стане неможливим або дуже складним.
  • Окремий фасадний вхід. Тільки окремий фасадний вхід, щоб Вас бачили, щоб Ви могли розмістити зовнішню рекламу. Щоб із вулиці було видно ваш смачний асортимент товару.
  • Червоні лінії. Під червоними лініями мається на увазі центральна вулиця. Щось типу проспекту чи бульвару, центральної міської вулиці. В таких місцях бізнес має переваги над іншими, що розташовані в глухих кутках.

Наявність маркеру та що це таке?

І наступне, що є не менш важливим – це наявність маркеру. Біля вашого прекрасного магазину обов’язково має бути скульптура, інший витвір мистецтва. Тобто Ви маєте створити щось таке, що буде приваблювати людей сфотографуватися. Із часом це буде робити Вам рекламу. Для багатьох людей такий маркер стане орієнтиром для зустрічей, а там де зустріч, там і смачна кава із випічкою 🙂

Успіхів Вам в ваших починаннях.

Корисно! Більш детально про те, як відбувається експертна оцінка нерухомості комерційного типу, а саме торгових приміщень, магазинів, кав’ярень і закладів швидкого харчування, дивіться на сайті оціночної компанії «Хорив».